Hayat…
AÖF Marka İletişimi Dersleri
AÖF Marka İletişimi Dersleri – AÖF Marka İletişimi Bölümü – Açıköğretim Marka İletişimi Bölümü – Marka İletişimi Programı – Açıköğretimde Hangi Dersler Okutulacak
Programın Amaçları
Marka iletişimi Önlisans Programı’nın amacı; üretim ya da hizmet sektörlerinde pazarlama, halkla ilişkiler, reklam, iletişim,
kurumsal iletişim gibi isimler altında yer alan birimlerde çalışan ve bu alanlara yönelik bir akademik eğitim almamış
mevcut ya da potansiyel işgücünün alana ilişkin niteliklerini geliştirmek, çalıştıkları şirketin kurumsallaşması ve
profesyonelleşmesi konusunda katkı sağlayacak bilgi ve becerileri kazandırmaktır.
Mezuniyet Sonrası
Programdan mezun olan öğrenciler, “Marka ıletişimi Önlisans Diploması” alırlar.
İş Olanakları
Mezunlar; üretim ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşların; işletmelerin marka yönetimi birimlerinde,
pazarlama bölümlerinde, reklam bölümlerinde, halkla ilişkiler bölümlerinde, kurumsal iletişim bölümlerinde, reklam
ajansları, halkla ilişkiler ajansları ve yapım şirketlerinde çalışma olanağına sahip olabilmektedirler.
Birinci Sınıf Dersleri
Genel İşletme
Davranış Bilimlerine Giriş
İktisada Giriş
İletişim Bilgisi
Uygarlık Tarihi
Temel Bilgi Teknolojileri
Hukuka Giriş
Almanca
Fransızca
İngilizce
İkinci Sınıf Dersleri
Reklamcılık
Marka ve Yönetimi
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Marka İletişimi Tasarımı ve Uygulamaları
Perakendecilikte Müşteri İlişkileri Yönetimi
Marka İletişiminde Analiz ve Araştırma
Türk Dili
Atatürk İlkeleri Ve İnkılap Tarihi